Zvýšení návštěvnosti webu

Návštěvnost webu je podstatným předpokladem k tomu, aby byl váš web či e-shop úspěšný. Pokud budete mít nízkou návštěvnost, těžko můžete mít vysoké obraty. Zdrojů návštěvnosti je několik. V zásadě se dělí na dvě větve – placené, kdy za každého jednoho přivedeného uživatele platíte určitou částku a neplacené, kdy za jednotlivého uživatele (přicházejícího na web) neplatíte nic. SEO patří k metodám, které podporují neplacenou návštěvnost.

Vyznat se v tom, kdo na váš web chodí, není snadné. Ještě obtížnější pak je poznat potenciál příchozích návštěvníků a zkoumat jejich chování od vstupu na stránky, až po splnění cíle, což může být například nákup na e-shopu.

Analýza návštěvnosti

Analýza návštěvnosti je jednou z nejdůležitějších analýz v rámci SEO. Její zpracování přináší řadu přínosných informací, mapujících chování návštěvníků na vašich internetových stránkách. Díky analýze návštěvnosti získáte přehled o klíčových slovech a zdrojích, ze kterých k vám uživatelé chodí a zdali na stránkách nacházejí, co skutečně hledají.