Copywriting

Copywriting je moderní odvětví online marketingu. Tento obor vznikl z potřeby vytvářet kvalitní texty pro klasické obsahové webové stránky a zejména pak e-shopy. Úkolem copywritera je napsat text tak, aby byl čtivý pro uživatele a současně také atraktivní pro vyhledávače. Aby jim takzvaně chutnal. Přitom pochopitelně musí být text kvalitní také po stránce obsahové. Dalším důkazem kvality copywritera je také správné používání českého pravopisu, slohu a stylu.

Psát texty sami, nebo si na to někoho najmout?

To je otázka, která trápí majitele stránek velmi často. Většinou sami dobře vědí, co má na stránkách být a co by tam naopak být nemělo, ale nemají dostatečnou znalost SEO a jazyka. Co tedy s tím? Pokud potřebujete vytvořit dobré texty, máte v zásadě tři možnosti.

Vytvoříte si je sami

Tvorba textů svépomocí je dobrá, pokud máte kromě dobrého povědomí o svém oboru také vynikající znalosti češtiny, SEO a online marketingu jako celku. 

Vytvoříme je my

Víme, jak tvořit zajímavé texty, které prodávají. Vhled do tématu webu pak získáme studiem problematiky, ale také především úzkým kontaktem s vámi.

Vytvoříte je vy a my je upravíme z hlediska SEO

Častým a oblíbeným řešením bývá kompromis, kdy si větší část textů píše sám majitel webu a na copywriterovi nebo SEO specialistovi nechává jeho úpravu z hlediska SEO a jazykovou korekturu. Pokud je výsledek dobrý, je to důkazem správně nastavené spolupráce.